28.6.16

Pregnancy Beauty Products






















Μία απο τις πολλές ερωτήσεις που έκανα στην αρχή της εγκυμοσύνης στον γιατρό μου, ήταν τι προϊόντα να χρησιμοποιώ κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης μου. Αυτό που μου συνέστησε ήταν να πάρω ένα βρεφικό γαλάκτωμα σώματος οπότε και εγώ εστίασα την προσοχή μου στα προϊόντα περιποίησης σώματος.
Προσπάθησα να βρω "απαλά" αλλά και πιστοποιημένα προϊόντα.
Ξεκίνησα λοιπόν αλλάζοντας το γαλάκτωμα σώματος και το αποσμητικό μου.

Το Pure Elements Baby, βρεφικό γαλάκτωμα σώματος το χρησιμοποιώ από την αρχή της εγκυμοσύνης μου. Eίναι ένα απαλό γαλάκτωμα σώματος για βρέφη και παιδιά. Μου αρέσει που απορροφάται εύκολα και δεν έχει έντονο άρωμα (σημαντικό για την ευαίσθητη μύτη μιας εγκύου). Γενικά το μόνο αρνητικό που μπορώ να πω είναι η υψηλή τιμή του. Μπορείτε να το βρείτε εδώ.
Επίσης χρησιμοποιώ το φυσικό αποσμητικό Schmidt's με υπέροχο άρωμα περγαμόντο και λάιμ!
Θα προτιμούσα βέβαια μία πιο βολική συσκευασία. 

Για αφρόλουτρο και σαμπουάν έκανα το λάθος να ξεκινήσω με ένα βρεφικό 2 σε 1, το οποίο ήταν σκέτη καταστροφή! Άφηνε το δέρμα μου υπερβολικά ξηρό και δεν μπορούσα να λουστώ σωστά αν δεν έβαζα το μισό μπουκάλι πάνω μου.
Οπότε αποφάσισα να άλλαξω αφρόλουτρο και να χρησιμοποιήσω το Frezyderm Body Shower Revitalizing. Το αγάπησα, ιδανικό για καθημερινή χρήση και στην περίοδο της εγκυμοσύνης, με ένα πολύ διακριτικό άρωμα καθαριότητας. Αυτό και το επόμενο προϊόν είναι τα δύο αγαπημένα μου!!!


Τέλος δεν υπάρχει περίπτωση να μην ακούσεις για το αμυγδαλέλαιο στην εγκυμοσύνη. Είναι το λαδάκι που στο συστήνουν όλοι, μαίες,γιατροί, φίλες, διαδίκτυο...
Το συγκεκριμένο από την Macrovita το χρησιμοποιώ εδώ και ένα μήνα περίπου για τις ραγάδες στην κοιλιά και στο στήθος και πραγματικά είμαι πολύ ευχαριστημένη. Πρώτον γιατί απορροφάται πολύ εύκολα και δεν σου αφήνει την αίσθηση λιπαροτητας στο σώμα σου και δεύτερον γιατί δεν έχει έντονο άρωμα (ναι το ξέρω είχα, έχω και θα έχω θέμα με τα έντονα αρώματα στα καλλυντικά).





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Thank you for reading