2.6.14

pink meringues


favourite MAC pink lipsticks
Η ρομαντική μου διάθεση συνεχίζεται και δεν βρίσκω κάτι πιο κατάλληλο από μια αναφορά σε αγαπημένα ροζ κραγιόν! Με φόντο ροζ και άσπρες μαρέγκες επέλεξα τα τοπ πέντε ροζ κραγιόν που βρίσκονται στο νεσεσέρ μου...


Η αγαπημένη μου απόχρωση σε κραγιόν είναι το ροζ! Νομίζω ότι κολακεύει πολύ περισσότερο από τα υπόλοιπα χρώματα! Η πλειονότητα των κραγιόν μου είναι ροζ και ανάλογα με το στυλ και το ύφος του μακιγιάζ επιλέγω και διαφορετική απόχρωση: απαλό ή πιο έντονο, ματ ή ενυδατικό!

From L-R Viva Glam Lady Gaga (LE), Angel, Chatterbox, Pink Nouveau, Snob
Για πιο φυσικό αποτέλεσμα επιλέγω το Angel,το προτείνω ανεπιφύλακτα και για νυφικό μακιγιάζ! Αν θέλω να δώσω ρετρό ύφος στο μακιγιάζ μου χρησιμοποιώ το Snob! Σε ένα πιο έντονο μακιγιάζ (smokey eyes) το Viva Glam Lady Gaga συμπληρώνει ιδανικά το λουκ! Το Chatterbox είναι το ροζ του καλοκαιριού καθώς το θεωρώ το απόλυτο καρπουζί χρώμα! Το Pink Nouveau είναι ένα υπέροχο έντονο ροζ, δεν συμπληρώνει το μακιγιάζ, είναι όλο το μακιγιάζ!


 Τα δύο αγαπημένα μου είναι το Angel και το Snob...


Pink MAC lipsticks swatches
Οι αποχρώσεις που επέλεξα τόσο οι έντονες όσο και οι ανοιχτές δένουν με την επιδερμίδα μου και δεν δείχνουν σαν κάτι ξένο και παράταιρο πάνω στο πρόσωπο μου. Συνήθως όταν αγοράζουμε ένα κραγιόν δοκιμάζουμε τις αποχρώσεις στο χέρι μας αλλά θα σας πρότεινα όταν υπάρχει η δυνατότητα να τα δοκιμάζετε κατευθείαν στα χείλη σας για να βλέπετε πραγματικά πως δείχνουν πάνω σας. 







post signature

3 σχόλια:

  1. τρελαίνομαι για ροζ κραγιόν! Από αυτά έχω μόνο το angel, το οποίο δεν μου πάει και τόσο βέβαια, αλλά έτσι την πατάμε... σκέφτομαι να πάω να δοκιμάσω το snob!! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το δοκιμάσεις το snob ειναι πολύ ωραιο και ιδιαιτερο ροζ! Πιστεύω θα σου πηγαίνει :-) άσε και γω την πάτησα πολλές φορές με κραγιόν...φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  2. Υπέροχααα είναι!! Ξετρελάθηκα με το angel!! Κι εγώ αγαπώ τα ροζ κραγιόν!! Όπως και τις μαρέγκες, ή μπεζέδες, όπως τα λέμε εμείς! Σκέτη γλύκα οι φωτογραφίες!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for reading