29.3.14

in spring mode


Μετά τις πρώτες ζεστές μέρες ο διακόπτης γύρισε σε Ανοιξιάτικη διάθεση και ας έχει ο καιρός πισωγυρίσματα!
Η αλλαγή ξεκίνησε με τα προιόντα που χρησιμοποιώ, πιο ελαφρύ μακιγιάζ, πιο χαρούμενα χρώματα!Τα παστέλ και ειδικά το αγαπημένο μου ροζ έχουν την τιμητική τους...


Για σκιές προτιμώ ματ υφές και φυσικές αποχρώσεις με καφέ μολύβι την ημέρα και το βράδυ με το all time classic μαύρο eyeliner (το συγκεκριμένο από τα H&M έχει αποδειχθεί μικρός θησαυρός)


Για τα μάγουλα το πιο ωραίο φυσικό ροζ ρουζ που έχω δοκιμάσει
 

Τα σκούρα κραγόν μπήκαν στο βάθος του συρταριού για να δώσουν την θέση τους στα αγαπημένα μου ροζ...

Estee Lauder Tender Mauve N.17 lipstick, MAC Chatterbox A21 lipstick
 και για πιο έντονο αποτέλεσμα χρησιμοποιώ την τελευταία μου ανακάλυψη: το μολύβι χειλιών More to love της MAC που το φοράω σαν κραγιόν! Τέλειο ματ φουξ-μωβ χρώμα και πολύ σταθερό

MAC More to love Pro Longwear lip pencil


MAC More to love Pro Longwear lip pencil
Παστέλ βερνίκια στα νύχια...


Για άρωμα κάτι ελαφρύ και γλυκό...


όπως ένα απλό άρωμα βανίλιας

vanilla perfume

και απ΄τα αγαπημένα μου αξεσουάρ αυτό το ιδιαίτερο βραχιόλι...

ZARA pearl bracelet
Εσείς τι ανοιξιάτικες αλλαγές κάνατε? ποιά είναι τα δικά σας αγαπημένα?


Για περισσότερα ακολουθήστε με στο Instagram
Για να ενημερώνεστε για νέα post κάντε like στην σελίδα μου στο Facebook

 post signature

1 σχόλιο:

Thank you for reading